I’m born and raised in Prince Georges County, MD, to a Trini dad & Guyanese mom. I love to party and fete and drink.  I like to try new things, except food.

I had made this blog private for a while, because I didn’t know what I wanted to do with it. I wasn’t creating a lot of original content for nails, and TBQH it, was bothering me. So I made the decision to make it private until I could figure out a use for it.

In the middle of the frenzy of getting ready for Uber Soca Cruise (USC), I got an email notifying me that my blog would automatically renew Nov. 1.  Of course I made a mental note of this, but not an actual calendar reminder of this. I had all intentions of shutting this blog down. Well Nov 1 comes, I am on the USC and I get a receipt for the renewal of this blog LOL. I’m too busy fete’n to care, I just say to myself Imma take care of it when I get back (but I’m lowkey upset about that money that left my acct). I had AH TAHM on USC. When I got back, I posted this pic on my IG Stories.

img_9294

And SEVERAL people responded that I should blog. I thought that was soooo funny(read: a sign from the universe) given that I was JUST abt to cancel this damn blog! But I also got really scared by that because I had planned to study for my bar exam when I got back. Now I don’t *really* WANT to practice as an attorney. I just feel like it’s the *next step* for me to take. I didn’t *REALLY* WANT to go to law school either, I just did cuz people thought I was smart and I should be a lawyer.  And I don’t want to study for this bar exam ATALLLLLLL. But I’m also scared of what people think. Cuz I did say I would study for this bar exam, and I don’t want it to seem like I’m running away from it. But deep down I don’t feel like that is my path. I also had a blog talking about nails, how can I just switch to talking about fetes now? But fete’n is something I ACTUALLY do, and I do it well (ask about me). And hopping around from thing to thing is how you learn where you place in this life is.

I did always say to myself that when I got back from USC that I would ‘get my life together’(whatever that means) and be a proper adult. Whatever. I like to fete. I like drinking and partying and not worrying about people fighting, or one of my friend passing out cuz they don’t know their limits. I like shaking my ass on guys and most don’t bother you after it’s done.  It’s my culture.

Next up MY USC review.

 

Got BDE?

Bringing you the Best in Soca Culture

ktothelarke

A girl who loves to write, shop and live

Nuanced Exposures

Providing Nuanced Exposures to Static Worldviews

INNER THOUGHTS

INNER THOUGHTS

%d bloggers like this: